shoo bree

 
piano man - brandy

godmorgon!


( jag är nyvaken, ser ni hur sliten jag ser ut att vara? :( )

Jag har suttit uppe sen klockan halv 6, walla fråga mig inte varför jag vaknade så tidigt. iaf, det är bra att jag är frisk nu iaf, jag hostar fortfarande. Men jag orkar mer nu, jag har inte feber. Fett gött ju!

idag måste jag ta det lugnt så jag blir riktigt frisk till imorgon. då jag har match mot helton på hemma plan. Fan vad gött. Hoppas på vinst då. okej jag ska inte ha för stora förhoppningar. Vi hoppas bara på det bästa.

öj uppdaterade jag inte mycket igår? haha tänkte väl det. Jag ska försöka hålla upp det. Sen väntar jag på en ny design. Snart är den klar. Jag lovade er den igår. men eftersom det är inte jag som gör den, så måste både ni och jag ha tålamod.

Nu måste jag få i mig något. har inte ätit sen torsdag. Jag har inte haft suget eller ork att äta. Jag brukar ju vara den som äter vad som än händer. så ni kan tänka er hur sjuk jag vart!

nej nu måste jag pallra mig till köket och rota fram något , även att klockan är bara 10 00! :)

juste glöm inte att ändra om klockan en timme bakåt!
/ peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0