vad nu?



Asså vad är det som har hänt? Jag förstår inte. Okej det är inte mycket, men så här har det aldrig varit ?
Jo kolla det jag menar är att sen jag slutade blogga ordenligt har min statistik sjunkit något så stort. För jag har haft runt 100 unika varje dag, och det var i somras. Men det ökar och ökar hela tiden. omg jag förstår inte vad som händer. Haha okej klart jag är glad. Jag är skit glad.

men hur kommer det sig? det måste vara någon som har länkat eller tipsat för bara så där går den inte upp?

Aja jag ska inte skriva en hel tidigning om min statistik. fett glad är jag iaf, och det ska jag fortsätta att vara.
Tack alla söta. Hoppas ni kommer tillbaka.

och bara för det ska jag börja blogga igen. :)

Nu lämnar vi det.
FAN VAD DET SNURRAR I HUVUDET PÅ MIG omg:o dator snurrar känns det som. :o
skit skit rädd. jag ser inte ordentligt :o HJÄLP!

nej jag måste ringa hem ngn och så ska jag kolla på skönheten och odjuret!

peace <3


Edit: jo det är så här att jag kollade in längre bak i statistiken, och 101 var inte rekord. Utan jag har fått 240 stycken unika besökare. Och det var under sommarlovet.

Men jag är glad att statistiken har höjts sen den sänktes ?:p haha aja förstå meningen på ditt sätt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

vad roligt:)

2009-10-14 @ 19:52:38
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

vill du hjälpa mig med en blogg design? :)

adda isf; [email protected]

2009-10-14 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0