we are the losers. yeah we are not the best


Haha ja mobba bilden hur mkt ni vill . men om jag var ni kolla på godiset och bli läskade! mumsss.

yoo vill ni veta ngt väldigt ruuligt? jo det är så här att vi förlorade ganska stort. vill ni veta hur mycket? isf får ni fråga. svär ni kommer skratta sönder, men ändå tycka synd om oss! (opps nu avslöjade jag lite) kanske? aja iaf, det gick inte så bra. Men jag, jag kan säga så här. Jag tror jag aldrig haft så kul på en handbollsmatch, det kändes inte som om den här matchen va seriös. utan jag tänkte mer hahah kul vi tappade bollen, haha kul jag missade mål. Jag sprang på plan och skratta sönder. haha kankse inte låter så kul och bra. Men ni skulle vart där. varje gång vi missa mål, jag bara hahha äsch vi sätter kanske nästa. NOT! hahahah

aja iaf, jag är lite töntig men wtf? det är väl det livet går ut på? skämma ut sig och ha kul.

Jag har iaf snackat i telefon med leila i 1 timmme och 30 min. omg tänker ni? vad fan snackar ni om? ja vad ska man säga? vi bara skrattar? skvallarar? snackar om killar. ja vad ska man säga tjej snack.

nu ska jag inte tråka er med mina ruuuliga inlägg. vi hörs sen ska äta gottis. Allt som är på bilden ska jag äta NU!!
btw ser jag inte störd ut på bilden? jo det är så jag är nu, skit lulllig....

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0