090904

shulululu, sovit gott? själv har jag sovit gott, förlåt att jag inte bloggade som jag lovade. Men direkt när jag åkte hem. så somnade jag, hann inte tänka eller byta om, jag var så jävla trött.
så ni får bilderna idag kanske nu på direkten, jag orkar inte fixa mig, jag orkar inte gå upp ur sängen, sen vill jag inte till skolan idag, Jag vet, jag längtar som en galning till alla i skolan, men idag känner jag mig så jävla sliten så det kommer nog bli en ovärd dag.....

Nu har jag tänkt, jag måste gå till skolan, om jag inte går kommer jag sakna alla underbara vänner under helgen.Det är bäst att gå upp ur sängen, kan väl ta en kvarts sovmorgon. Behöver alla timmmar på mig.... JO det behöver jag. Ser ni? nu babblar jag igen. När jag är trött snackar jag för mycket.

PEASE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0