090913

Shululu alla söta bloggläsare. Jag har varit uppe i en timme ungefär. Orsaken till att det inte kom upp ett inlägg igår var för att jag somnade stående. (nästan). Fan vad kallt det var igår på kvällen, frös fan ihjäl. Får ta och sätta på kaminen snart.

iaf, jag har suttit och spelade farmville på facebook. Seriöst jag fattar ingenting, eller jo jag hänger ju med på endel saker. Men nej får ta och lära mig, för det värkar vara skit kul. alla mina vänner på facebook spelar det jämt så.

Idag ska jag ha en dag för mig själv. Det menas med att jag ska städa mitt rum, välja kläder till imorgon, hårinpackning, noppa ögonbrynen, raka benen och packa allt som ska med till skolan. Så det blir mycket som ska göras idag. Så det är bäst att jag börjar med en gång, För mitt rum och mina ögonbryn är inte att leka med kan jag säga. Ska upp och fråga om mamma vill noppa dom åt mig. orkar verkligen inte själv. ( jag gör med tråd)

nu står står fet jävla frukost på meny. peace


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; oj det kan man verkligen inte tro :O

2009-09-13 @ 12:28:51
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0