BARA DÅLIGA NYHETER! LÄS!

hejsan bloggen, idag är jag inte så glad, som jag va igår. varför kanske ni undrar?
jo men jag tar allt från början.

Jag slutar skolan, drar in till stan med ida, malin och ida, vi äter lunch på donken, och då tänkte jag ta bussen hem. men vad händer? Jo buss jävlen kör in i mig, rättare sagt jag blev påkörd av en buss. fitt helvete vad ont jag fick, och tur var ju att det bara va underdelen som fick all smäll. Alla människor kom runt mig kollade om det gick bra, busschafören(hatar han) kommer ut och kollar till mig och babblar om hur gick det, du inte skadad(han var inte svensk) haha.

Nu kankse ni undrar hur fan blev jag påkörd av en buss? jo så här var det, min buss kommer på andra sidan gatan och jag vill springa till den, samtidigt kollar jag på ida och pussar hejdå. Då tar jag ett steg och *BOM* jag låg skadad på marken, (som tur var fick jag bara busskanten på mig, annnars hade jag inte varit här nu. antingen död eller sjukhus! så snabbt som den körde =/ ) jag fick sån chock så jag visste inte vad som hänt, men såg alla människor springa mot mig och allt då förstog jag.

Men nu är allt bra och jag har bara ont i fötterna, dom fick ju ta all smäll. Så kan inte gå måste vila upp dom till imorgon, för imorgon är det skola och det måste jag på. även hur jävla ont jag har! =O
nu fick ni min story. om hur min fucking dag har varit. eller ja bara en del av det! fuck buss chafförer!

PEASE!

Kommentarer
Postat av: emiiiiiiilyyy breee

min lilla baby, jag ska pussa dina fötter friska imorgon, lovaarrr! :D <33

2009-09-01 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0