Godmorgon alla söta bloggläsare.

Klockan är snart 6 och jag är redan vaken. Har varit vaken sen klockan 3 och inte kunnat somna om. Not god. För nu är jag real trött. Men sovit gott har jag väl gjort? jo det har jag. har tänkt på rätt så mycket som måste lösas.

iaf! jag börjar halv 11. Men jag åker in halv 8 då är jag i skolan halv9. Fråga mig inte varför. Men som jag skrev där uppe så är det saker jag tänkt på och det ska lösas idag innan dagen är slut. > Jag slutar sent idag. halv 5 om ni ville veta exakt. Då har jag träning exakt halv 6 så jag kommer komma lite sent men vad ska jag göra? skolan gåår väl först. but hey, I love my school.

Nu kan jag inte sitta här och babbla mer måste upp och göra mig iorning. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0