godmorgon!

Eller godmorgon kan jag nog inte säga, jag har varit vaken en stund nu faktsikt, vaknade runt 12. Men fan vad jag är trött. så ligger fortfarande och drar mig i sängen.

Måste fan ta och äta frukost snart, men jag orkar ju inte!
Måste dra ner till jobbet, men det orkar jag inte!
Måste städa mitt rum, men det orkar jag inte!

Seriöst säg något jag orkar? Om jag inte orkar äta något, då är jag real LAT!
Men får fasen ta tummen ur röven och inte vara så jävla lat. ohno! kom precis på, jag har svenska läxa tills tisdag. Som jag måste antingen göra idag eller imorgon, för på måndag har jag träning och jobb, så det hinner jag inte. Fan ska allt komma på en gång.

aja, thats life, finns inget o göra åt saken right?
Nu ska som sagt ta tummen ur röven och komma ur sängen!
fuck face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0