here we go again.

tänkte berätta lite om min dag. Som sagt det är fredag, för endel betyder det mysa med killen, ut och dricka sig medvetslös, träffa kompisar, filmmys. Men vet ni vad fredag betyder för mig ( just idag) Vila och mys med mig själv.

Skolan var faktist helt okej, eller det var mer än okej. Skit soft dag om jag ska berätta med riktiga ord. På lektionerna lekte vi och sjöng barnvisor. * klappa händerna när du är riktigt glad* klapp klapp* hahaha så jävla roligt alltså, vi garvade tills vi kissa på oss.

Efter skolan åkte jag med leila in till stan och träffade Kristian. Som vanligt satt vi på mc och feta oss med mat. haha som vanligt. Vi gick runt på stan och senare runt 5 följde jag med leila på jobbet för att söka jobb som försäljare. haha fett nice, 10 000 i månaden.

Nu ska jag göra det mysigt för mig för att senare kolla på film. peace!



My homeis ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0