JAG HITTADE MITT BUSSKORT!

godmorgon bloggen, nu är jag på bra humör och kan äntligen skriva ett normalt inlägg. Jag kan börja med att jag hittade mitt busskort. Jo det var så här. Jag lånade mammas plånbok när hon var i libanon. Igår såg hon att jag hade den och ville ha tillbaks den. Så hon tömde den och gömde den. Efter att jag letat över mitt busskort ÖVER HELA JÄVLA HUSET. kommer jag på att mamma kanske inte har kollat där jag brukar lägga den, Jag springer upp skrirker på mammá (hon skriker tillbaka) och wopa, jag hittade mitt busskort.

Nu har jag iaf duschat av mig och om en timme går bussen, så tänkte skynda mig lite, för att idag måste jag hinna med att äta frukost, om man inte vill gå upp i vikt ska man alltid äta på morgonen. thats it!
En dagens kommer när jag valt ut en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0