kan man ha ett hjärta i hjärnan?

För isåfall har jag ett där uppe. För det dunkar som fan. Jag har så jävla ont i huvudet och det känns som om det kommer sprängas snart. iaf, jag har precis kommit hem. Eftersom jag inte haft tillgång till dator så har jag inte haft chansen att blogga. Men ska berätta lite smått om vad jag har haft för mig.

allt började med skola, helt okej faktist. Jag har så jävla kul jämt, jag vet inte varför. Kanske för att jag lärt känna så mycket nya människor. Vid 3 åkte jag och saraab habibi in till stan. Då mötte vi hennes mamma och syster, så grymt underbara människor jag svär. Sen åt jag och saraab en stor fet pomesfrites tallrik. Fatta vad mätt jag blev, jag orkade fan inte gå minst sagt stå upp.
habibi saraab du är grymt underbar gumman, har alltid kul med dig. big hug!

Vi tog en buss tidigt hem för att jag skulle på träning. 3 på träningen är inte så kul, det blev jobbigt faktist och då började mitt huvudvärk komma. Så orkar inte sitta vid datorn längre och så orkar jag inte vara vaken längre.

Så nu ska jag försöka sova. pease!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0