"Känn en doft av kärleken"

Det är ju ingen direkt nyhet att jag tycker om lejon kungen, eller disney. Jag älskar verkligen det. Just nu sitter jag och drågar rubriken, skit bra låt faktist.

Iaf, jag är ledsen för att jag inte skrev något igår. Tänkte försvara mig kortfattat för att jag hinner inte långfattat ;)
på morgonen så vaknade jag halv 8, då min buss åker. Så jag skynda mig och bytte om och sprang ner till bussen som kom vid 8. Sen i skolan hade jag massa inlämningar när vi väl fick datorer var jag tvungen att plugga ögonen av mig. Sen efter skolan åkte jag med kompisar till subway och åt. Det var så jävla gott. Sen hade jag träning med kil, så jag åkte hem. Efter träningen var jag med en kompis ( granne sen barnsben) Sen åkte jag hem vid 9 för att äta mat med familjen, direkt efter somnade jag vid tven.
Så peace på att jag inte haft tid eller?

Men nu är jag ju här. och har inte försovit mig idag, jag vaknade tidigt för att ta en tidig buss för att en kompis väntar vid mc. SÅ kan inte skriva något mer idag. Ska försöka ta kort på dagens, men inget jag lovar. För ni vet hur seg jag är och hur mycket jag stressar på morgonen! :)

/peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0