Marie är trött och hungrig!

Hejsan bloggen, jag är väldigt trött och har inte lust att skriva ett långt inlägg. ´Men jag kan berätta att jag har jobbat sen klockan 4. Fram och tillbaka, svara i telefon, servera, diska, ta beställning. Jag har verkligen gjort allt mellan himmel och jord. Jag är verkligen sjukt trött och sleten och imorgon har jag skola, så om jag inte åker hem nu och lägger mig, blir det inge skola imorgon. Kommer nog inte vakna.

Nu ska jag ta och åka hem, är i mega( alltså pappas andra jobb). Mamma kom precis hem från stan så nu blir det hem och SOVA!! Ska försöka lägga upp dagens bilder. (har ju fått min kamera nu) och berätta lite saker som hände efterskolan, håll utkik! pease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0