mycket? ni får överleva.

Hejsan alla goa och glada människor. Jag mår bra men grymt sliten. Jag har så mycket jag vill skriva ner (av mig) men ändå så lite. Så tänkte skriva punkter och sammanfatta allt.

>
Bytte klass idag för att jag hatade min förra. nu mår jag bra och tycker om min nya klass dom är så underbara.

> Slutade halv 12. Men satt kvar i skolan till klockan 2 för att göra klart ett arbete. Svär blev nästan klar med allt. Ska bara göra lite till här hemma.

> Efter allt plugg åkte jag till stan och mötte upp ida för att fika. Vi åt på mc först, men hon fick för sig att vi skulle fika på vårat eget ställe. Bakfickan *smak*

> Åkte på arabiskan vid 4. Fattade ingenting men gud så kul det kommer bli ( enligt saraab) för mig är det osäkert om jag ska gå kvar.

> Åkte till rud och träffade lejla. Jag gick även till dagiset som jag gick på när jag var liten, kan ni fatta att dom minns mig och att dom kände igen mig. haha!

> Jag har tandläkartid imorgon och jag vet inte när jag har tiden. Jag får ta och ringa imorgon. Hoppas det blir direkt på morgonen, eller jag vet att det blir det. För jag bad dom om en tid på morgonen jämt.

> Jag Har skolfoto imorgon och jag har precis valt kläder. Jag rensade lejlas skåp när vi var hos henne. Svär tog allt man kan tänka sig. Förutom skor för det passar inte på mig. haha! Så imorgon ska ni få se dagens, ifall jag hinner på morgonen.

> Har kollat på idol. Är det bara jag som hatar reklamer? puuuuuh!

> Jag är trött och orkar inte skriva något mer. nu vet ni lite om vad jag har hålt på med. Tyvär har jag inga bilder för min kamera är fortfarande urfunktion. Men imorgon, svär imorgon jag ska ta med den till skolan och fota hela skiten! :)

> PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du fick byta klass!:)

2009-09-17 @ 18:44:21
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0