Nu drar jag till jobbet!

Tjena bloggen. Nu har jag duschat, sminkat mig och laddat ipoden, ( det enda jag hunnit med idag. not good) men jag fick iallafall en lång sovmorgon, så jag börjar jobbet om en kvart alltså klockan 6. Jag var så jävla nära på att somna, men som tur var gjorde jag inte det. För dom behöver verkligen mig hjälp. Men nu måste jag dra. Här får ni några facelook bilder! :)


Så här vacker är jag på jobbet.


JOBB TRÖJAN!


Korset ska med vart jag än går!


Kolla mina ögonbryn,? :o haha.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Autosvar: Din kommentar är nu godkänt, tack för din kommentar :) Kram Laila

2009-09-05 @ 18:09:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0