oj marie uppdaterar.

Namen? ser man på maken, marie skriver ett inlägg under dagen. Haha men jag har en bra anledning. Min klass har matte prov. Men eftersom att jag precis bytt klass och inte haft matte än så behövde jag inte göra den. Så sitter på biblan och väntar på att lajla slutar så vi kan äta innan jag svälter ihjäl. Där fick ni en good reason varför jag har tid för att blogga. Jag har alltså tråkigt med andra ord. Alla är ju på lektion.

Bara så ni vet och ni som bryr er, jag trivs bra i min klass. Mycket bättre än min förra klass verkligen. Den nya klassen är mer roliga och inga är rassister!

peace


Kommentarer
Postat av: EEMELIE

händer idag sötnos?

2009-09-18 @ 16:46:58
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0