oppsi!

Hejsan gullungar. Jag förstår att ni är sura på mig för att jag inte uppdaterade något idag, eller uppdaterar alls nu för tiden. Men ni vet ju att jag har skola, träning alltså fritid och liv utan för bloggen, men nu sitter jag här och ska försöka kortfatta min dag.

Skolan är ju alltid skola, men människorna på skolan är underbara. Sen åkte jag med ett helt gäng till stan och åt 4 cheseburgare. gick runt på stan och då kommer min buss så åker jag direkt på träning.

Juste ! HAHAHA, vill ni veta vad jag åt idag? Först runt 12 åt jag 10 potatis bullar, sen runt 4 åt jag fyra chesebrugare helt ensam, sen åt jag en chokladkaka på vägen hem. så jag rullade runt på träningen och orkade fan inte göra något. Förutom att skratta och skämta sönder alla. Haha!

Jalla peace!

Kommentarer
Postat av: eveline

härlig dag!:)

2009-09-22 @ 18:02:29
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0