respektlösa människor.

Man tror sig ha dom riktiga kompisar, som stöttar och vill vara med mig. ( i detta fallet handlar det om mig) Som tex: varje gång jag ska träffa någon kompis avslutar dom jämt med, ta med cigg då? eller något gott att äta? Jag menar bara för att min familj äger 2 butiker, en godis och en pizzeria. Jag blir så trött på att folk alltid ska fråga "kan inte jag få en gratis dricka, men en gratis kexchoklad kan jag väl få?" Det var en kompis igår som jag gick förbi. Han kollade på mig med dom snällaste ögonen och fråga om han kunde få en gratis pizza? Är han helt jävla störd i huvudet. ofta jag skulle ge ut gratis till mina kompisar, var tjänar jag och min familj på det? nothing, bonito.

Jag är bara så jävla trött på dom som vill vara min kompis för att få saker. Nu för tiden känns det som om alla är kompis med mig för att jag har mycket gottig heter och att jag har pengar hela tiden och kan köpa det mesta. Dom frågar även om jag inte kan bjuda på en 5 hundring? idioter säger jag bara.
Så jävla trött på er! Ni kan bara dra åt helevete. Ni förstör min dag varje gång ni frågar!

 


Kommentarer
Postat av: adina

men herregud :O varför säger man sånt?

2009-09-05 @ 22:24:38
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0