skola / träning

Hejsan bloggen.
Rubriken säger typ allt. Idag har jag bara hunnit med 2 saker. Det är skola och träning. Började som sagt halv 11 men "råkade" åka in tidigare. ´Hade massa tråkiga lektioner, och vid halv 4 hade vi orientering, och gissa om jag gick vilse. Ni som gissade ja, ni vann! Men jag hann iaf tills vi slutade och vid halv 5 tog jag bussen direkt helt svettig till träningen. Helt stressigt men gick!

Nu har jag precis kommit hem ( duschar där) som tur var. Annars hade jag somnat svettig, för är så jävla trött och vill bara stupa i säng. Men innan jag gör det, ska jag läsa några bloggar, packa idrottskläder till imorgon, och dricka vatten. Kanske blogga en sista gång!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0