skolan igen då

Hejsan bloggen. nu står jag här igen i bibblan och bloggar. Hitils har dagen varit bra faktist. kanske dryga lektioner, men va fan jag överlever. Jag tror jag har haft 2 lektioner hitils jag minns fakist inte... Jo det har jag haft, frågade ida. Vi har haft svenska och fritidskunskap.

Nästa vecka på onsdag ska vi ut och vandra. fyfan vad tråkigt. Haha. natur och promenad är inte min grej, speciellt inte när man måste ha en packning på ryggen med 20 till 30 kilo. bajs!

Maten idag som har varit dagens höjdpunkt, var skit gott. Och jag är mätt som fan! det var någon italensk rätt om jag inte minns fel. något med pasta och kyckling, visst låter det gott? yummmi!

börjar om någon kvart då. och den här gången vet jag vad jag har för lektion, ( arbetssätt och lärande) blä. Fan vad negativ jag är hela tiden. det är ju inte bra...ö Åh gud vad kul det ska bli med lektioner. haha! jag längtar. Den kvarten går så segt vill börja nu! hahaha NOOT!

Nu babblar jag igen om inget, vi hörs senare!

se yaa bitches!

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: hejhej! Toppen med mig! hur är det själv?

2009-09-02 @ 12:36:11
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vi har inte snackat på länge =D hur e de?

2009-09-02 @ 16:16:32
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0