sorry,

hejsan bloggen. förlåt för en dålig uppdatering, men jag försov mig imorse så hann inte skriva något. Men nu vet ni att jag lever, eller jag lever nästan. haha! får illa ju =/ Idag har jag bara haft en lektion, det är soft. Nu sitter jag på skolan och ruttnar, har slutat faktist. Slutade halv 12, det är också soft. Nu undrar ni säkert varför jag sitter på skolan fortfarande, jo det är så här att det går inga bussar förän klockan 3 bajs eller hur?
Sen väntar jag på habibi saraab som slutar då. Funderar starkt på att ha svenska två klockan 3. Men då kanske jag inte hinner med träningen. Den måste jag gå på, för att vi ska träna med kil haha! =D

Nu ska jag kika in lite på facebook och sånt. Vi hörs nog snart igen!
PEASE!

Kommentarer
Postat av: minnie

Hej sötis, nu har jag en ny Victoria´s secret Tävling på bloggen, skulle bli jätte glad om du deltar. Kram Minnie

2009-09-08 @ 13:40:25
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Em

Okeeeej :D Har du haft en bra dag såhär långt?

2009-09-08 @ 15:02:01
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0