WTF?

FAN HAR HÄNT MED MIN BLOGG? när man går in och söker på min blogg,så blir det helt jävla cp? det ser ut som hej kom och hjälp mig, är det någon som vet varför det är så? isåfall HJÄLPPPPPPPPP!!!!!!!

iaf! nu sitter jag här i skolan och ska egentligen låna böcker,:p men jag är klar snart, så jag tog en liten paus.
Idag slutar jag halv 3 och då blir det stan med ida och hennes kille Lukas. Det ska bli trevligt. då måste jag fan i mig äta. för jag är hungrig och inte ätit på hela jävla dagn! :s

btw, jag hann inte skriva imorse, för att jag försov mig, så jag hann inte, Jag fick springa ner till bussen och ändå missar jag bussen. Haha. så kom försent till skolan. typ en halvtimme, men det är lungt. jag sa att bussen krångla. och det gick dom på. haha! =D
jag är alltid bra på bortförklarningar.

Nu ska jag på engelska. =/ hörs efter träningen :)
PEASE!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0