back on track

tjennnnnnare. har ni saknat lilla mig? jag tänkte väl det. vet ni vad skönt det är att inte tänka på att jag måste blogga???

iaf det har hänt så mkt dom senaste veckorna och ni undrar säkert vad va?? :D
jag tror jag ska börja blogga lite smått nu. så tänkte jag skriver ett inlägg var om allt jag gjort... så jag kan börja berätta lite om mina underbara dagar..

Nu när sommaren äntligen är här så brukar jag och mina underbara kompisar dra ner till älven och sola och dricka te och bara chilla med livet. soft elr hur?

sen är handbollen slut nu och därför ska jag börja springa ute och sååå...
Jaa vad mer ska jag säga. jag fick astma anfall igår och skulle åka in till akuten. men jag är så envis att jag sa nej till ambulansfolket. så jag åkte hem till natha och vilade upp mig!

det kommer nog en massa inlägg snart om mina underbara dagar. som när jag var i stockholm med leila, och när jag var i göteborg och jaa massa annat skoj =D


nere vid älven.. natha, kocher och sarmed.


shanga <3


min älskling <3


jag och min syster. studsmattan är uppe, soft nu kan man hoppa /sola på den :)


jag har gått ner i vikt!!!! och börjat med sommar klääningar och tighta korta klänningar :)



på med brillorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0