back again

Hejsan bloggen.. :) nu är jag tillbaka både för att blogga och från resan!! jag har haft en super duper kul resa och jag längtar tillbaka. Men nu är jag tillbaka till verkligheten och det gör ont, men jag kommer vänja mig hoppas jag.

nog om det kommer bjuda på en massa bilder under dom här dagarna för det är en heldel. hahah. =) 
iaf, hinner inte skriva så mycket mer nu. Jag ska börja göra mig iordning, ska springa ett ärende.

men jag lovar att upptadera hela dagen..

nu kommer det några bilder från libanon innan jag börjar göra mig iordning!


En dag i beirut, fett kul. gick runt i ett skiiiiiiiiiiit stort köpcentrum.


jag och dibak!


efter köpcentrumet drog vi hem till henne, hon bor ensam vi rökte vattenpipa beställde hem pizza och hade allmänt trevligt.


haha gangster!


färgglad röd och rosa hahah!


jag och dibak! haha


haha hemma hos dibak!


<3

på väg till polen..



i polen.


syrran och jag.


jag och en kompis!


jävligt fint var det där. men kännde sig som ett barn när man lekte i alla grejer som fanns där! haha.
den här var skiiiit rolig , man lägger sig på en madras och glider ner och den är brant också!!


snyggt elr hur??


underbart vill tillbaka nu!!
sverige snälla kicka mig ur erat land ;) hahaha rolig jag var nu

hinner inte skriva mer fan måste börja sätta på mig har ett möte om en timme, dagens outfit kommer sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: kil, vad utbildar du dig till??

2010-08-22 @ 01:00:31
URL: http://domoaz.blogg.se/
Postat av: Hannan

Hej. Jag känner igen dig jättemycket!!?? Skulle visa min jkollega var klayaa låg, och hittade din blogg istället. Håller med om att lebanon is the best. Snygg bror du har by the way :P

2012-01-12 @ 15:38:04
URL: http://missnohra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0