Bästa födelsedagen i mitt liv

Glömde berätta att jag hade den bästa födelsedagen i mitt liv. Det var när jag var i libanon den 8 augusti. min storebror och mina vänner gjorde en överrasknings fest till mig på en resturang. fyfan vad kul det var. aldrig haft så kul på en födelsedag. =)

allt började med att min bror kom och plockade upp mig hos en kompis vid 10 tiden 7 augusti. Han sa inte vart vi skulle utan han sa bara gå hem och byt om till fina kläder. Så jag lyssnade på han och gick in och bytte omg. efter någon timme blev jag klar med allt. smink och kläder. Han bara ska skjutsa dig till din morbror du är bjuden på middag. då började jag gnälla," nej vill inte dit vad ska jag göra där, nej pallar inte, kommer somna, varför skulle jag fixa mig då!!" george(minbror) sätt dig i bilen utan att snacka. Så jag lyssnade och satte mig i bilen.

Jag märkte att han körde felväg. tänkte men vart ska han, ?? morbror bor ungefär 10 minuter från oss och det är åt andra hållet. Men tänkte han kanske ska plocka upp ngn på vägen eller något. Från ingenstans stannar han bilen efter 10 minuter, och bara gå av. (haha) tänkte jag. vad ska jag göra här.. han bara gå in och sätt dig i oneway! ( en resturang för ungdomar, alltid fester där, en liten nattklubb kan man säga) i allafall. jag gick in och george bara gå sätt dig där och vänta på mig ska fixa en grej sen drar vi till din morbror! Så jag satt och väntade på han i en kvart, såg att bilen va inte kvar, så han hade lämnat mig och dragit.

Det visade sig att han åkte ner och hämtade alla mina vänner. Exakt vid 12 kom dom fram och då kom tårtan in och musiken började. George hade gjort en överraskningsparty till mig så jävla kul och magiskt var det. dom hade tagit dit en artist som sjunger på resturanger. han kom och sjöng för mig happybirthday och han sjöng mitt namn i låten också. =) underbart var det iallafall. Vi började dansa och dricka och det var så jävla underbart alltså. dansade hela kvällen, vilade aldrig. haha vild !

måste bara tacka alla mina vänner och min bästa bror för den bästa upplevelsen i mitt liv!


bästa bror!


i libanon kletar man i ansiktet tårta det betyder lycka. så alla la ett finger i tårtan och smetade ut den på mitt ansikte. haha på bilden var det bara två som hade gjort det. men nrä alla gjorde det var jag tvungen att springa till toan och tvätta ansiktet, tog bort sminket och allt för choklad var överallt. hahah =)


hahah underbara vänner =)


george och abbe, syskonen :)


haha george och rami hade gått loss:)


fett med folk =)


jessi,.. skönaste bruden!


brorshan och en kompis :D


george och ethian!


chyntia bästa tjejen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0