dålig uppdatering... no need to tell

jätte ledsen för dålig uppdatering. men har luggit i sängen hela dagen idag och sovit. mått så jävla dåligt, feber och förskylning efter igår.

Igår mötte jag upp min bästa vän för första gången på 3 månaderungefär. vi badade och hade det kul som vanligt. sen drog vi och lunchade på blue. och sen drog vi till rud och umgicks med vännerna. Jätte rolig dag verkligen. men drog hem jätte tidigt runt 7 ungefär för att jag mådde så jävla dåligt, frös sönder, hosta sönder så tog första bussen och gick hem och la mig och sov därför jag inte uppdaterade igår heller!

iaf, håller på att bli lite friskare. så funderar på att dra ut, väntar på svar av saraab om hon kommer eller inte...

iaf, här kommer det några bilder från igår iaf.
btw bytte outfit innan jag drog igår. pallade inte ha kjol!

älskar dig <3




lekte arne bajse! ;)



hon mublerar om mitt ansikte. haha , älskar bilden<3


my boys!

gårdagens outfit kommer senare.
=)


Kommentarer
Postat av: gzime

haha omg så söta du e leila e ! <3

2010-08-22 @ 00:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0