godmorgon.

åh nu har jag tvingat mig själv upp ur sängen.. ååh vill inte gå upp nu. somnade 6 på morgonen. kunde inte sova så kollade på filmer! ååh snart är det skola hur fan ska jag göra för att somna tidigt. har ju vänt dygnet totalt. börjar skola på måndag och då jävla måste jag vakna 6 inte sova 6! 
 
aja nog tjatat om det, mina småsyskon idag är i skolan nu haha fan vad synd för dom, och nästa halva forshaga/karlstad har börat skola. själv börjar jag 2 året på måndag.. :)

får se idag var dagen bjuder på. nu ska jag iaf upp och kolla vad mamma gjort för mat för dör av hunger.



bilden är tagen sista kvällen i libanon i toan hahah!
åååååååååååååååh jag vill tillbaka =(=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0