HJÄLP

Jag har slängt ihop några outfit för imorgon eftersom det är första skoldagen. Jag har slängt i hop lite vanliga kläder. 
här kommer dom..



det är första outfiten. vad tycks?

eller?



eller?


istället för den randiga tröjan tänkte jag en grå tröja med markerde axlar vore snyggt inte sant?

eller?


för det första bry er inte om fläcken på tröjan jag drack vatten och det kom mer på tröjan än i min mun!

blir det kallt imorgon så tar jag på mig jeans istället för shorts, leggings under midjekjolen. Så det beror helt enkelt på vädret imorgon! =)

vilken är eran favorit?


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-30 @ 12:27:13
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0