Familjen är den bästa gåvan.

Jag måste bara säga att jag älskar min familj så mycket. Min mamma, min pappa, mina två bröder och min syster. Dom ställer verkligen upp för mig när jag behöver dom. Jag kanske inte ser det, men dom finns alltid vid min sida och vill bara mitt bästa. utan dom så skulle jag aldrig klara mig.

 Jag bråkar ofta med dom, jag är alltid envis och säger emot. Men det är något man inte tänker på. Jag visar inte så mycket kärlek för dom och skäms att inte visa dom den kärleken dom verkligen förtjänar. Man tar sina föräldrar för givet och man skäms alltid över dom. Men man ska aldrig skämmas det är era föräldrar, Din mamma som bärt dig i 9 månader, som uppfostrat dig och som visat dig kärlek. Paradiset ligger under dina föräldrars fötter.

Så ta vara på det ni har. Alla har det svårt i sin familj det är inte alltid det är så bra men kämpa det är trots allt eran familj, eran bästa gåva. Jag älskar er, azar, salma, george, abdalah och albertina. Ni är det bästa som finns och tack för att ni finns i mina liv. Ni är unika.<3


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Låter så bra marie. Det är så sant också. Önskar dig all lycka.

2010-12-01 @ 20:26:42
Postat av: Anonym

familjen är en guldgåva.

2010-12-01 @ 20:27:44
Postat av: du vet vem.

jag håller med dig. grymt bra skrivit, dock måste jag säga upptadera mer.

2010-12-01 @ 20:28:33
Postat av: Anonym

är du näst störst eller??

2010-12-27 @ 16:05:36
URL: http://domoaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0