God jul / bättre sent än aldrig.

godjul vart väl lite för sent att säga. Men jag har ju inte upptaderat alls på några veckor. haha men jag orkar aldrig. Eller jag är nästan aldrig hemma och jag har ingen dator för att skriva. och ja ni förstår. Men kul att det fortfarande finns läsare. Haha värsta gulligt mina kompisar tvingar mig att skriva för att dom tycker om min blogg. haha men vad finns det att tycka om egentligen. skit tråkig text med tråkiga bilder. varken tips eller annat jag skriver om! men aja, det bra att någon tycker om att läsa boring shit!
gzime känn dig träffad!

Iaf min jul har varit super. gör ett eget inlägg om det snart ist.
Men iaf, idag ska jag upp till stan, möta upp gzime för lite shopping och lunsha ute på thairest.. mumsigt! sen ska jag på träning och gzime hänger på.. Sån stalker hahha.. ;)

Ah sen har jag inte så mycket mer att säga måste upp och äta och fixa mig. vi hörs snart igen, och jag lovar er att vi gör det! :)


haha men snygga "gangsters" vi är (jag och gzime) . Kände för att ha lite dansstil den dagen. who can blame me its so sexy!

Kommentarer
Postat av: evelinA

hej sötan, har inte så mycket att göra nu under jullovet så har startat igång en frågestund på min blogg.. du skulle vara jättesöt om du gick in och ställde en eller flera frågor, kram!:)

2010-12-28 @ 17:33:22
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: Gzime!

omg så ful du ska säg aatt din blogg e bra :O . hon ljuger hon tvinga mig med itll henne träning :D

2010-12-28 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0