godmorgon

Länge sen jag skrev. 'Mycket har hänt, mycket bra och dåliga saker. Har inte lust att skriva det dåliga. Men jag kan säga att Jag tycker man ska stå för det man säger. även om man har fel, ljugit eller snackat skit. Man ska alltid säga sanningen och alltid stå för att man har sagt något. Att en 20 åring inte kan stå för det är väl lite roligt. Men annars är det bara skrattretande, för att jag vet vad som är sanningen och det gör hon också.

haha aja allt man kan göra är att skratta och bara glömma, orka lägga ner tid på sånt skit ärligt!

Iaf, Hejsan alla mina bloggläsare. Kollade statistiken och det var över 70 på 3 dagar, och jag har inte ens uppdaterad. Så det känns skönt att det finns någon som läser även när man inte har skrivit något. haha, gulligt!

Iaf, idag är jag tyvär sjuk och ligger i sängen och degar. Jag har också fått min lingonvecka och det känns så jävla jobbigt. min mage gör ont, det känns om någon hugger mig med en kniv. uuuuffff!! :o

aja skönt att min mamma är hemma, hon tar hand om mig! <3


Nu blir det frukost sen film hela dagen, funderar på att springa ner och köpa lite smått och gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0