lite sent ute men ska berätta lite om min julafton.

Det var första julen som jag inte var taggat alls för. Jag vet inte varför, men jag hade ingen julkänsla.
Men iaf jag vaknade väldigt tidigt på morgonen men kände inte för att gå upp ur sängen så kollade på filmer på datorn tills jag somnade igen. vid kl 12 vaknade jag igen och kände att det var dags att kliva upp ur sängen.

Då jag gick upp så såg jag mammas kompisar här. med sina småbarn. llite skrik vart det ju men det var gulligt. Iaf, jag orkade inte hjälpa till med maten så jag drog till jomana istället för att säga godjul och så. Så runt 1 gick jag till jomana. När jag kom dit gjorde jag en arabisk sallad för jag var den enda som kunde göra den, mums blev den.. Sen vid 2 åt dom julbord och jag joinade. Sen vid 3 kollade vi på kalleanka. Jag kollade halva och sen vid halv 4 drog jag hem. (vi bor grannar)

Väl framme hemma kunde ingen vänta på jultomten. Så jag sprang ner och klädde ut mig till tomte. hahah. Det va väldigt kul. Så jag ho ho hoade mig in i rummet fullt med barn och började dela ut. När jag var klar med våran familj, ho ho hoade jag hem till jomana för att dela ut presenter där. 

Sen flög jag på mina renar tillbaka hem. och då började jag fixa mig och så. Väntade på att shanga skulle komma för att hon skulle fira med oss. Så Jag fixade mig och när jag var klar stog shanga vid dörren. haha =) sen vid  7 blev det julbord med familj och vänner. stort julbord i år och vi hade jätte trevligt.

Efter maten runt 9 drog jag och shanga till jomana och va där till 12. då det var dags att gå till kyrkan. Men ja, vi pallade inte. Så jag, jomana och shanga drog tillbaka hem till mig och softade. När mamma och pappa kom hem från kyrkan hade vi jätte kul och mysigt. vi verkligen dog av skratt hela kvällen. Sen vid 3 följde jag och shanga jomana hem.

sen resten av natten/morgonen kollade vi på film. vi somnade runt 7. haha så väldigt lyckad dag! Slog ut förra julen med storm!

lite bilder från dagen!


världens snyggast jultomte. HAHAHA! :D


hahah jag såg mamma kyssa tomten !! ;D


hahahah snygging.






hemma hos jomana var det här senare mot kvällen.

har inte fått alla bilder av dom som firade jul med oss. men nu vet ni lite hur jag firade ;D


Kommentarer
Postat av: ' zeinab ♥

fin blogg & gott nytt år ! :D

2010-12-31 @ 12:03:34
URL: http://onlyzozish.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hejhej, vill du vara med och tävla på min blogg? Som 1a pris vinner man Rosa Depeng nagellack, Depend nail polish, nagelfilar och nail sticker. Som 2a vinner du halsband och som 3a vinner du söta och glittriga klistermärken. För att kunna delta måtse du skriva en motivering till varför du vill vinna. :) Vinnarna presenteras på min blogg imorgon så håll utkik!

Bloggnamn - www.liljedahlsliv.blogg.se

2010-12-31 @ 12:59:36
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Haha! Försök det kanske blir du som vinner, vem vet? :)

2010-12-31 @ 13:41:24
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/
Postat av: zeinab ♥

tack tack ;D

2010-12-31 @ 13:45:14
URL: http://onlyzozish.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv tack sötnos<3

2010-12-31 @ 14:14:38
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: josefine

GOTT NYTT ÅR! :D

2010-12-31 @ 14:59:58
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0