vänner kommer och går.

Jag kom ihåg när jag alltid sa att "vi ska hålla livet ut". Men det höll knappt 2år. Jag minns när jag sa "vi ska flytta ihop, och mina och dina barn ska vara bästa vänner"Men nu har jag har lärt mig att vänner kommer och går. Det finns få vänner som återstår. Grejen är den att hur mycket man än säger det här är min bästa vän så är det bara bullshit.. För stunden är det en bästa vän men alla kommer ifrån varandra, alla vänner sviker varandra. Det håller inte i längden.

jag kanske ser ner på vänskap men det är för att jag blivit sårad av nästan alla mina vänner. Jag har valt fel vänner, jag litat på för många och det visar sig i slutet att det är bara mitt fel att jag öppnat min mun, att jag trott annat om personerna. Men jag har också lärt mig att inte springa efter kompisar. Jag kommer aldrig slicka mina kompisars röv för att dom ska stanna som mina vänner. För har dom något emot mig, har dom hört något skitsnack är dom allmänt omogna så allt jag kan säga är FUCK YOU! Ha ett bra liv. Vi hörs när du är dig själv och du har blivit mognare. Thats it!

Alla gör misstag men the piont is to learn from them!
Ja jag har kompisar tonvis av dem. . Ja, jag har 2 bästa vänner. Men dom kommer inte vara här för mig resten av mitt liv. Som min pappa säger Lita aldrig på folk, inte på dina bästa vänner, inte ens på din papi eller på din mami. Lita på dig själv så kommer du långt.

Det är precis vad jag gör. Jag litar på mig själv. Jag vet att jag kan komma långt i mitt liv bara jag kämpar. Jag tänker gå min egna väg och fuck alla som vill förstöra för mig! Ni lyckas inte!


livet var alltid bäst när man var liten. då man hade inget att bry sig om. allt man gjorde var att leka och va tillsammans med alla killar i skolan. Önska man var liten. när kärlek alltid var en puss på kinden. när man va vänner med allt och alla.

vill tillbaka till 1900 talet!!


Kommentarer
Postat av: Missbelle

Hallå bruden!

Vad har du för planer för dagen? :)

kramar

2010-12-30 @ 11:15:24
URL: http://missbelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0