<3

imorgon ... elr förästen idag. klockan är över 12.. SÅ idag är det alla hjärtans dag. och vet ni hur det kommer firas? jo med min älskling och leila. Alltså dom två bästa! hur underbart kommer inte det vara? grymt.
Har även köpt en liten söt present till min baby! hehe söt jag är då.

Men synd att  jag har match just på alla hjärtans dag. :( aja.. spela roll dom bästa får kolla på min match hur mkt jag äger,,,, och sen får vi "fira" :o hehe.

jag ska inte babla mer, det jag ville säga med inlägget var egentligen godnatt och sovgott. men det blev så mkt annat . haha!

juste såg en till grej, statistiken ökar och ökar. Det är braaa ju. och vad säger ni? har jag inte varit bra på uppdatering idag? joho underbart! ska försöka fortsätta så. :)

vi kör en dagens fråga under natten. :) är lite nyfiken,,, vad ska ni göra på alla hjärtans dag? Hur firar ni? berätta vetja!


Jag ska iaf fira med killen och en kompis. Det kan vara flera? ensam hoppas jag bara att ingen behöver vara. =/ för alla <3 dag är ju en dag för dom som är kära, familjer och sånt. för mig är det en tradition typ, hehe :)

godnatt!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh tack du är för söt!! :)



2010-02-14 @ 02:14:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0