aj aj ont!

godmorgon, idag blir det ingen dagis - prao för mig idag. Jag är skadad från munnen till handen! !!!!!! (?)
igår när jag var på mitt i city med en massa människor kände jag på min tand och gissa vad? den hade gått sönder och hoppas snett, det är inte vilken tand som hälst. min FRAMTAND ! :( och den är av plast också. för har haft problem med den tanden sen jag vart liten.

sen åkte jag på träning och rätt så det var så skadade jag armen och något i armen är svullet och ngn led har gått av eller ngt sånt sa min tränare iaf? jag ska kollla upp det idag iaf, får hoppas på det bästa.¨

och snart ska jag till tandläkaren också. kommer göra ont att lägga en ny plast tand (bit)


Kommentarer
Postat av: neffy

du vet väl att man inte får lägga ut bilder på barn på internet utan tillstånd av föräldrarna, hoppas att du tagit tillstånd annars kan det bli ganska illa.. Det finns massa sjuka människor där ute

2010-02-05 @ 00:28:26
URL: http://ssockerr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0