ändrade planer helt typ!

I förra inlägget elr förr förra inlägget kanske det var? jaja iaf, jag skrev att jag inte hade några planer och att jag inte ska göra ngt idag. Det blev så ändrat!

Leila ringde och undrade om vi skulle gymma och sen bada och basta! självklart ska jag med!
så vi drar först gymmar, hahahaha vi dör direkt elr vilka vi HON!! nej men iaf, efter en timmes oseriös gym badade vi(gymet och badet är i ett och samma) så vi badade och hoppade från 3an hahah jag dog nästan... tänkte hoppa från 5an men det var stängt man fick inte! iaf sen duschade vi och bastade en 20 minuter, och efter all träning och bad så drog vi till Mcdonald och åt mat, hahah bra där! egentligen onödigt att träna när vi äter lika mkt =) haha..

iaf sen kom min mamma och hämtade mig och så såg min dag ut.! hade skiiit kul som vanligt med min baby... det är bra hon är underbarast. vi gled isär under den tiden jag var på prao .. Men nu har vi hittat tillbaka till varandra igen skönt! JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT DU ÄR MITT ALLT LEILA §§ <3

Nu ska jag kolla film jag är så JÄVLA TRÖTT =(


fejk smilie men jag försökte leka söt  ;:

peace


Kommentarer
Postat av: melanie

svar: haha ja äntligen. åh saknat dig! kramar

2010-02-26 @ 21:10:03
URL: http://melaniees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart i värmland bor du?? bor själv i värmland :P

2010-02-26 @ 21:23:28
URL: http://itsmeidonttakeshitdemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0