äntligen!

Nu är jag äntligen klar med hela mitt rum. uufff det känns så fräsht nuu!! rummet lyser bling bling =D
jag har skrubbat, damsugit, dammat, jag har inprincip gjort allt för att få det rent!!

jag är jätte nöjd och ska se vad jag ska unna mig med, det är iförsig söndag idag??? ska ha en kväll´för mig själv, måste noppa ögonbrynen, raka mushen, raka benen, packa inför imorgon, jag har mkt att göra, som är marie style?? men orka!! :D


fint va?


jätte mysig och fräsht! ska krypa emellan ikväll och mysa med mig själv ! (A) ta det hur ni vill ;o



fint det blev vaaaa? :D

Kommentarer
Postat av: pessicat

jaa, det blev fint! :D



sv; - haha, jag kan ingen finska heller fast jag bott i finland hela mitt liv och är 100% finne ;) här, i det område, jag bor pratar vi bara svenska! förvånar mej så att svenskar inte vet att det finns väldigt många svenskspråkiga i finland :)

2010-02-21 @ 17:39:47
URL: http://pezsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du har alltså mustach ? haha!

2010-02-21 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0