dont stop!

Godkväll!

Är hemma från en bra dag. Först drog jag till doktorn, lagade tanden och sen kollade jag armen och jag hade infektion i armen, eller i leden eller ngt. ska ha armbågs bandage ett tag nu!

Sen drog jag till våxnäs till min prao plats. Va på parkleken en stund. Träffade shiyo och så blev det chill en stund. Sen drog jag och mötte upp leila. Vi drog hem till henne gjorde iordning oss och sen drog vi vidare till uno. vi drog på tjejkväll. vi skulle kolla film men det blev skit tråkigt. så jag skulle yani dra på träning. Så jag drog ut och mötte upp min baby!

Vi myste, och så fick jag en grej av han. så jävla underbar han är! <3

Måste springa på toa. skriver mer sen kanske!
peace


kollade det snöade stjärnor förut grymt cooolt, haha ;) det är erikas hår ifall ngn undrar, not mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0