godmorgon!

VAKEN! åh vad gott jag har sovit. Jag somnade runt 10 och vaknade för en halv timme sen och så råkade jag somna om och vaknade nyss. goodie :)

Idag är det min sista dag på dagiset det känns skönt men jag kommer verkligen sakna några barn. Hur ska dom klara sig utan mig, jag menar... jag är som gjord för barnen. HAHA asså vad leker jag! :S

Efter dagiset ska jag nog direkt hem, min bror är hemma och tänkte jag kann vara med han. Har inte trättat han på länge nu så . det är trevligt!

Men j ag kommer nog inte kunna uppdatera mer idag föräns vid kvällen! så hållutkik och jag ska bli bättre med uppdateringar men det är bara tillfälligt !

peace



mina söta kusiner, 15 juni åker jag till libanon och då får jag träffa alla min underbara släktingar! :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0