HAHAH skratta hur mkt ni vill! :D

Hahah, alltså barn är bara för sköna alltså. Dom slänger ur sig kommentarer som är underbart roliga jag lovar. hehe

Jag och några barn på dagiset leker MAMMA PAPPA OCH BARN. heheh det är skit kul jag lovar. iaf, sen en liten skitunge som var 4 år. Hon bara jag heter jenny och är storasyster i leken, jag bara okej bra. Vad ska jag vara då? dom bara du kan vara pappa för du ser ut som en pojke, HAHAHHA tack tänkte jag. men iaf, åter till det roliga.

Jenny (i leken) - jag går och träffar min pojkvän.
(
jag tänkte bara, vilken pojkvän gumman du får snacka med kille när du är minst 30 år )
Marie (jag) - DU SKA INGENSTANS DU FÅR INTE TRÄFFA KILLAR DU ÄR FÖR LITEN!
jenny- NEHE, då går jag och köper en pojkvän då!!!!

HAHAHAHAH Asså jag dog i skratt jag lovar ;) sjuk humor iknow, men fan vad sött det var!  :d hehehe

det finns så mkt mer klockrena kommentarer, tro mig det kmr mer :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho, fin blogg du har hörru :) om du har lust får du gärna kika in på min och lämna en liten kommentar, skrev nyss ett inlägg om..ja vad ska man säga? allt tjat om kroppar. hare bäst, kram

2010-02-15 @ 20:44:15
URL: http://polsssson.blogg.se/
Postat av: stina

HÄRLIGT att höra =)

Man gör ju vad man kan <3<3

Kram

2010-02-15 @ 20:53:41
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: pessicat

sv; nej men usch, låter tungt om du fick så lite sömn :( nämen dedär med barn praktik låter skoj :D haha speciellt det du skrivit här i inlägget låter kul x) barn kommer säkert med alla möjliga kul kommentarer! hoppas du puplicerar mer skoj de säger :D

hoppas du får mera sömn inatt iaf..

2010-02-15 @ 23:29:50
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0