hemma nu!

i förra inlägget skrev jag att jag uppdaterar vid 8, tyvär kom precis hem och därför kunde jag inte uppdatera!

men jag hade en jätte bra dag idag. Först började det med praktik, på rasten drog jag och träffade shiyar på hans prao. Han hade ordnat en pingistunering så jag spelade med han. och sen drog jag tillbaka till praoen och det var lite segt..

vid 5 drar jag och möter leila och natha och så drar vi på tjejkväll. Mysigt. det är varje onsdag på uno. Det kommer vara super mysigt, vi är en liten tjej grupp som kommer hitta på ngt roligt tillsammans och grejer :) alltid mysigt :)

sen åkte jag hem och drog till pappas jobb och åt mig fet och så skjutsade pappa mig hem och nu sitter jag här. HAr precis stängt av telefonen med leila! vi snackade lite privata saker :O

men nu måste jag skriva en raport om hur dagiset har varit och den ska vara inne imorgon och därför måste jag börja nu :)


Men du vad är det här för fejk smilie???????





blev tyvär ingen bild på leila hon fastnar inte på bild idag säger vi ;) haha

puss!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack :) det är du också :)

2010-02-24 @ 22:17:53
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tack :D

hoppas allt är bra!

2010-02-24 @ 22:36:49
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: läsarna!

VI VILL HA VIDEOINLÄGG! :D

2010-02-25 @ 01:09:43
Postat av: Lei

HAHAHA säg bara att du skäms över mig :( för jag såg ut som en clown! <3



VIDEO INLÄGG KOMMER SNART :D

2010-02-25 @ 15:35:49
URL: http://leis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0