.



JAG ÄR MÖRKRÄDD?. Jag är så jävla mörkrädd. Jag vågar inte gå ut själv, direkt när det mörknar så måste jag anitngen ringa någon elr gå med ngn kan inte gå själv när det är mörkt ute, kan knappt sova när det är för mörkt. Därför jag har alltid min dator bredvid mig den lyser upp min kväll!

 JAG HATAR MIN NÄSA?. jag har alltid hatat den. Sen jag vart liten, det är en liten komplex jag har alltid haft liksom. Jag tycker bara inte om den, om jag får chansen och om det inte blir för dyrt så ska jag operera den. Den är för stor tycker jag, formen är konstig!


ser ni vad lång och konstig den är! nej jag vill ha en ny!

JAG ÄR BARNSLIG?. Jaaaa.. jag är skit barnslig av mig. Jag älskar småbarns filmer, jag svär älskar att kolla på barnfilmer. Jag tycker om att pussla småbarnspussel, jag kan leka med småbarn mamma pappa barn, jag tycker dockor är söta, haha. tyvär jag är inte klok, men jag vill verkligen bli barn igen. Vill vara 3/4 år igen och kunna göra vad jag vill utan att någon lägger sig i, som att leka mamma pappa barn! haha =D


LOVE IT<3

JAG HATAR SVENSKRAPP?. omg det är så sämst jag lovar. typ petter, doggelitoo nej usch inge vidare :o ffyfan vägrar lyssna på sån skit!


okej han är snygg men rappa på engelska?? elr inte rappa SJUNG!


Kommentarer
Postat av: Isadora

Trevlig blogg du har ! :) Kika gärna in på min.

2010-02-16 @ 21:21:54
URL: http://isadoraaa.blogg.se/
Postat av: caroline

jag är också mörkrädd :/

2010-02-17 @ 14:06:23
URL: http://temanonsens.blogg.se/
Postat av: caroline

din näsa är ju jättefin :)

2010-02-18 @ 18:27:33
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0