och med det här säger jag godnatt!

godnat... okej så lätt slipper jag inte undan.

idag har jag inte gjort mkt alls. luggit sängen, ÄTIT HELA TIDEN och kollat tv. det är allt typ. jag är som sagt skit sjuk okej orka överdriva, nej men jag är sjuk har ont överallt är förkyld jaa u name it liksom. iaf, men det konstig med mig är att när vanliga människor blir sjuka så äter dom kanppt ngt !!! men när jag blir sjuk äter jag hela tiden, abooo ni ska bara veta hur mkt jag äter. ufft !! hela tiden verkligen, jag är omänsklig. typ, utomjording fan!

Men ska försöka sova ut nu och hoppas på att jag bli frisk imorgon så jag kan gå till praktiken och för att sen träffa min älskling!! §. okej mina två älkslingar, leila och A. :)

nuuuuu.... och med det här säger jag godnatt! nu kunde jag säga det. hehe förlåt för jag babblar så mkt!.

pusss och godnatt!


13.37.. Det är min tid det.
alltså är jag elit, bara såå ni vet. jag gjorde mål på en match exakt 13.37 det är också coolt , jag kysste min älskling första gången vid 13.37. Jag föddes 13.37.
HAHAHA okej skoja nuuu, jag har inte gjort ngt av det där. men jag är ELIT ÄNDÅ! =D

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

nyyyyyyyy

2010-02-17 @ 13:54:52
Postat av: Anonym

hej sötnos! nu har jag svarar på dina frågor :) kramkram

2010-02-17 @ 18:56:36
URL: http://polsssson.blogg.se/
Postat av: Hanna

ELIT :D

2010-02-17 @ 21:27:40
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0