this day is uff!

godmorgon alla sötnosar! jag har så fullt upp hela dagen faktiskt!

* vi får släktingar idag som ska vara med på öppningen av pappas pub.
* Idag ska jag stå i klärummet där jag tar emot kläder och hänger upp samtidigt som dom får ett nummer att hålla reda på.. Pappa tänkte jag kan börja servera lite längre fram för att det är första gången för mig liksom!
* alltså ska jag börja jobba på en pub med att servera och kanske bartender??? :d trevligt.

iaf och innan allt i kväll måste jag göra mig så fin som möjligt och jag tänkte ska jag ha min högmidjade tjol ?? det ser ut som om jag ska servera öl till dom och den är lite sexig?? får se vad pappa tvingar på mig för arbetskläder ;) hehe.
 men iaf jag måste noppa ögonbrynen och såå fan fett jobbigt orkar inte det!!!

Sen vaknade jag upp med VÄRLDENS STÖRTA FINNE MITT I PANNAN och vet ni vad det betyder? jooo att det är min lingon vecka !! =/ åååååååååh.
bad timing.

iaf, håll utkik senare idag det kommer en videoinlägg som är ganska gammal som låg på datorn och skräpade :) och det är rätt många som tjatat om videoblogg så nu senare idag kommer det håll utkik :)

annars idag blir uppdateringen jätte bra:) det förtjänar ni!


SAKNAR DIG MIN ÄLSKLING! <333
haha oooooh nice as i have NOT!! to big!


Kommentarer
Postat av: lei

Ohhh ge mig din röv nu nu nu !!!!!!!!!!! <333333333

saknar dej min älsk :( <33

2010-02-27 @ 12:39:28
URL: http://leis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0