vi kör på svartvitt!

Jaa jag vet jag gnäller för mkt, men snälla kan inte snön bara försvinna det är inte ens fint längre.
det har snöat hela dagen och snön blir bara mer och mer, snälla det är säkert inte bara jag som tycker att nu räcker det med snöö i sverige, nu tycker jag solen ska komma fram och smälta ALL snöö här ifrån!!

jag börjar tröttna rejält har alltid hatat snön!!!

haha fick lite roliga kommentarer förut, haha jag sa ju det att folk kmr säga MEN ÅK HEM DIN JÄVEL, inte direkt såå skrev dom men lite kul ;) haha bara kul för jag bryr mig inte,,, jag lovar TILL SOMMAREN DÅ JAG ÅKER TILL LIBANON KOMMER JAG SPOTTA PÅ SVERIGE! ;) ooooooh nu kmr det koka i folk ;: bitch slaaaaaaap!



asså ser ni inteeee? man kan inte gåå utanför våran dörr utan att drunkna i snön!!
ser ni vad det är som täckt med snööö?? seeeeeer nii? precis snön är i vägen!


utanför mitt fönster:o man måste stå upp för att se ut genom fönstret, snön täcker halva fönstret oxå!!

KATASTROF!!! =S

kill me, nu ska jag duscha men KOK HETT VATTEN OCH SEN BLIR DET FILM., en SOMMAR FILM! :D

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0