2010 ett super år?

"☆☆░░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░♫░░☆☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░♥░░▓░▓▓▓░░░▓░░♥░░░▓░░░♥░☆☆ ☆☆░♫░♥░░▓▓░░▓░♫░♫░▓░░░▓░░░▓░░♫░░▓░░░♫░☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░♫░▓░♫░░░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░♥░▓░♫░♥░▓░░░▓░░░▓░♫░░░▓░░░♥░☆☆ ☆☆░░▓▓░♫░♫░░▓░░░♫░▓░░░▓░░░▓░░♫░░▓░░♫░░☆☆ ☆☆░░▓▓░░░░♥░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░░░░☆☆ ☆☆░░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░♫░░☆☆

måste bara säga att mitt 2010 började bra och hoppas det slutar lika bra faktikst.
kl 00.01 då var det ett nytt år. och då var jag på torget med dom bästa och alla var så glada och det smittade av sig. nästa dag vaknade jag upp vid leila och det är ju oxå en bra grej. och i två dagar sov jag över där. sen åkte vi direkt till göteborg, sen tog jag med mig min kusin hit som jag inte träffat på åratal va fan:o

sen så har handbollen börjat igen och det går bra för mig. ja vad ska man säga 2010 har börjat super bra. Men får hoppas på att det fortsätter så och att 2010 blir ett år att minnas för livet.

men som sagt nytt år, nya upplevelser och nya problem right? ett liv kan inte vara problem fri verkligen inte, och jag kommer få konflikter och sånt men hoppas på att det löser sig snabbt och så. sen har 2009 varit ett super år fakitkst.

men nu blev det för mkt text... igen...
jalla peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0