glömde berätta från förra inlägget.

jag åkte till uddevalla igår. Mamma kom och hämta mig från leila och så åkte vi med raka vägen dit. skit kul att träffa sin kusin som man inte träffat på 2 år. och sen fick pappa för sig att vi ska åka hem samma dag ;o åkte bil i 3 timmar och då pappa ångrar sig att vi ska sova där så han skjutsar oss tillbaka hem :S men vi kom inte hem tomma händer tog med min 4 åriga kusin som är världens sötaste och hon kommer real het när hon blir stor tro mig .


för ett år tror jag, hon har fått längre hår större läppar och lång har hon blivit oxå!



kom nu inte och säg att hon inte är söt!!

Men iaf. hon är hos oss nu i en vecka. men jag hatar henne lite nu fan. hahah skoja nej men hon är så bitchig mot mig bara hon hatar mig :o men ändå sen hon var liten har det varit jag som tagit hand om  henne hon följde med till libanon utan hennes föräldrar jag fick skriva på att jag har försäkring och all ansvar på henne. och det roliga var att det var krig den sommaren vi åkte ner med henne, men iaf long story.

peace sweeeties




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0