jag har en bra anledning

Jag har blivit avstängd från skolan. Ja vad har jag gjort nu undrar ni? nej men jag blev misshandlad förra veckan i skolan och då bestämde skolan att skydda mig och låta mig stanna hemma typ. Eller inte direkt, dom sa att alla som bråkat den senaste veckan skulle bli avstängd, men det roliga är ju att jag har inte bråkat jag blev slagen och jag blev avtängd inte ens hon blev avstängd. jag förstår inte!!!!!!

men iaf, jag har polisanmält henne för misshandel och snart ska jag få papperna och så. Sen går det så långt blir det rättegång och jag har sååååååå många vittnen. så hon ska sättas på plats och hon är över 18 år så hon kan deffenetivt få något för det.

men iaf, det var allt. juste varför uppdaterade jag inte ? jo för att när mina förälrdrar fick höra att jag är avstängd så tog dom datorn i från mig, för dom lyssnade inte på min version. ( hon som slog mig btw, ljög något så fruktansvärt. hon säger att jag slog henne och grejer, uffft när jag får tag på henne)

men aa nu vet ni varför. och på måndag har jag möte och då får jag se hur länge jag ska vara borta och går mötet bra så får jag komma tillbaka på tisdag ;) niceeeee.

jalla vi hörs seanre. då jag kanske uppdaterar.

puss

jag har aldrig varit med om det här förut, vart ska jag sitta i en sån här sal???!

Kommentarer
Postat av: roberts fru

är inte säker men målsägande tror jag

2010-01-23 @ 11:15:39
URL: http://ssockerr.devote.seevote.se
Postat av: Leila

HAHAH du ska sitta där de står tilltalad och jag ska sitta där de står åhörare :D <3333

2010-01-23 @ 13:20:07
URL: http://leis.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha du tror att det leder till rättegång eller ? haha, detta inlägget kan räknas som hot bara så du vet ;) den har jag varit inblandad i olika misshandlar och det har inte ledit nånstanns. Så lycka till.. när du får tag på henne får du också en anmälning alltså, haha kul ^^

2010-01-26 @ 19:56:33
URL: http://lousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0