marie har precis loggat in på blogg.se

Okej bry er inte om rubriken. har fortfarande ingen fantaci. när en kompis loggade in på msn så står det ju .... har precis loggat in bla bla bla. Haha och då kom en bit av min fantasi tbx :o haha okej jag är så trött så jag vet inte vad jag snackar om :o haha

nej men jag har precis vaknat. och ÅÅÅÅH vet ni hur min mamma väcker mig? :o hon tar en damsugare suger åt min fot och så sätter på hon högsta musiken och då kan man inget annat än att gå av sängen för att stänga av skiten och då börjar mamma städa mitt rum för att jag inte ska lägga mig i sängen mer.
fast iförsig det är bra för jag får egentligen inte sova bort halva dagen som jag gör varje dag:o

nu ropppppppppppar mamma igen and let me tall ya det är en äkta arab rop. hon tar i från torna och  skriker UT MARIEEEEEEEEEEE! gah.

ska upp och se vad hon vill :o
peace



Jo Men lite söt är när man vaknar eller? =D


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha kul sätt att väckas på? =)

Jag svarar på kommentarer och kollar runt lite på datorn, vad gör du själv?

2010-01-06 @ 14:05:24
URL: http://ohmyedwardd.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hehe okej.

Nu ska jag se en film, pusshej!

2010-01-06 @ 14:26:48
URL: http://ohmyedwardd.blogg.se/
Postat av: n e l l y ♥

sv; Jorå de e bra :) Sj då?



Gillar verkligen designen på din blogg :D

2010-01-06 @ 14:43:48
URL: http://nnahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0