MUSIC IS THE SHIT



Alla som läser min blogg vet om att jag är galen i musik. Jag lyssnar på musik dag som natt. Jag äter till musik, jag sover till musik jag till och med bajsar till musik, så mkt tycker jag om det!

Så nu tänkte jag dela med mig av min musik smak för er. okej alla mina dagens låtar säger ganska mkt, men här kommer en spotify lista för alla som har spotify. Där har jag verkligen blandade låter. allt från amy diamonds till chirsbrown och 2pac.. Ja ni hittar det mesta.

klicka här så får ni min lista.

Skicka eran lista också. behöver lite nytt i min lista, har lyssnat sönder dom låtarna.
Skicka bra techno låtar för har börjat lyssna på det också. och som leila säger man bli k*t av techno ;) haha


Kommentarer
Postat av: leila

HAHAHAHAH erkänn man blir de ? som när vi va hemma hos mig hahaha :D <3

2010-01-05 @ 16:46:41
URL: http://leis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0